17 Kasım 2018 Cumartesi

Kendim için ekonomik bağımsızlık mı, yoksa ekonomik bağımlılık mı arıyorum?


Kadınlar, bir karar vermeniz gerekiyor:
Kendim için ekonomik bağımsızlık mı, yoksa ekonomik bağımlılık mı arıyorum?
Bu, bilinçli bir seçimdir.
Eğer öleceğiniz güne kadar size bakacak bir erkeğe sahip olmanın, en iyi mali stratejiniz olduğuna ikna olduysanız veya ekonomik geleceğiniz için kocanıza ya da herhangi birine güveniyorsanız; bunu bir kere daha düşünmenizi öneririm.
Ne yazık ki pek çok evlilik, zaman sınavından başarıyla geçemiyor.Boşanma oranları yükseliyor; her iki evlilikten biri boşanma ile sonuçlanıyor.Planlarınızı boşanma üzerine yapın demiyorum.Gerçekçi olun ve ne olursa olsun mali açıdan başarılı olmak (ekonomik bağımsızlık) için kendinizi hazırlayın, diyorum.
Ben erken yaşlarda kendi kendime şöyle bir karar almıştım ve aldığım bu karar, hayatım boyunca bana yol göstermiştir:
"Maddi açıdan asla bir erkeğe veya herhangi birine bağımlı olmayacağım."
Lütfen beni yanlış anlamayın; erkek karşıtı olmadığımı bilmenizi isterim.Erkekleri seviyorum; sadece onlara maddi açıdan "bağımlı" olmak istemiyorum...
-Kim Kiyosaki (Rich Women)


"Kadınlar için özgürlüğün anahtarı; öncelikle ekonomik açıdan özgür olmaktır."
-Kim Kiyosaki