9 Kasım 2018 Cuma

Hiçbir şeyden pişman olmayın!

Hayatlarımızın sonunda pişman olmayacağımız tek şey nedir?
Pişmanlık, en çok korktuğumuz tek şeydir...
Son 30 yıllık deneyimimde, ölümün en çok korktuğumuz şey olmadığını anladım.
En çok korktuğumuz şey; mümkün olduğu kadar hayatı dolu dolu yaşamayıp, hayatımızın son anlarında son kelimelerimizin hep "KEŞKE..." olmasıdır.
-John Izzo

"Ölmeden Önce En Çok Pişman Olduğumuz Beş Şey"
1. "Keşke başkalarının benden beklediği gibi değil, kendi istediğim gibi yaşayacak cesaretim olsaydı..."
2. "Keşke bu kadar çok çalışmasaydım..."
3. "Keşke duygularımı ifade edecek kadar cesur olsaydım..."
4. "Keşke arkadaşlarımla bağlantımı hiç koparmasaydım..."
5. "Keşke daha mutlu bir hayat yaşamak için kendime izin verseydim..."
-Bronnie Ware

"Mezarların üzerine dökülen acı gözyaşları, söylenmemiş kelimelerin ve yapılmamış eylemlerin bir sonucudur."
-Harriet Beecher Stowe