4 Kasım 2018 Pazar

BUGÜN SON GÜNÜM OLSAYDI, NE YAPARDIM?..

Hayatın çok kısa olduğu ve ne zaman biteceğini kimsenin bilmediği gerçeğini hiç unutmamak; en yüksek önceliklere odaklanmayı sürdürmek için mükemmel bir kişisel alışkanlıktır.
Her sabah uyandığınızda kendinize, "BUGÜN SON GÜNÜM OLSAYDI, NE YAPARDIM?" diye sormak, öyle basit bir motivasyon sözü değildir.
Hayatınızdaki önceliklerinizi belirlemenize yardım edecek derin bir sözdür bu...
Apple'ın CEO'su Steve Jobs, bunu benden çok daha etkili bir şekilde söylemişti: "Kimse ölmek istemez, hatta cennette gitmek isteyen insanlar bile oraya gitmek için ölmek istemezler.Ama yine de ölüm hepimiz için ortak bir varış noktası.Bu zamana kadar ondan kaçan olmadı..."
Her sabah ölümlü olduğunuzu hatırlayın.
Kendinizi yaşama verin.
Yarın olmayacakmış gibi yaşayın.
Risk alın.Dürüst olun.
Size verilen bu hayat armağanına duyduğunuz saygıyı gösterin.
Bugün çevrenize ışık saçın.
Hayallerinizin peşinden gidin!..
-Robin Sharma
"Mezarlıktaki en zengin insan olmak gibi bir niyetim yok.
Bana göre iyi yaşanmış bir hayat; sevdiğim insanların çevremde olduğu, sağlığımı koruduğum ve mutlu-huzurlu olduğum, gerçek potansiyelime her gün giderek daha da yaklaştığım, sevdiğim işi yaptığım ve çevremi saran dünyada iz bıraktığım bir hayattır.
Peki, hayatın günlük baskıları altındayken sizin için en önemli olan şeylere nasıl odaklanabilirsiniz?
-Her gün ölerek."
-Robin Sharma